6. září 2011

Když oni měli slevy...

Sezónní výprodeje jsou velká past na takové marnivé jedince, jako jsem například já. Naštěstí se mi ještě stále daří udržet si poslední zbytky zdravého rozumu a některé kousky s klidným srdcem nechám ležet. ať už proto, že daný kus oblečení je v úpravě pro stanování, nebo je špinavý, ani po slevě na něj mé finanční možnosti nestačí, nebo je prostě a jednoduše hnusný. I přes tyto smutné případy však stále zbývá mnoho kusů oblečení, které si domů přinesu.

Nemluvě o těch prodejcích, kteří jsou tak zákeřní, že dělají sezónní výprodeje i mimo sezónu! Mají to v oblibě zvláště britské e-shopy se spodním prádlem a botama. Mám dojem, že fungují podle hesla "důvod ke slevě se vždycky najde". To pak má spořivá část nemůže odolat té skvělé podprsence, která je z třiceti liber zlevněná na čtrnáct a navíc k ní mají i kalhotky v mé velikosti! Co na tom, že je zářivě růžová a vůbec pod nic se mi nehodí. Není problém dokoupit, vždyť jsou teď všude slevy :)

Výprodeje se naštěstí netýkají jen řetězců v obchodních domech a e-shopů. Ve střídmější míře se vyskytují i v second handech, místech kde tak ráda a často nakupuju. Do několika z nich jsme se jednoho sobotního dopoledne vydaly s Midori. Měly jsme štěstí na akci Vše za dvacet. Takže celý můj nákup zde mě stál pouhých osmdesát korun. Zastavily jsme se ještě v dalším second handu na Andělu a tam jsem taky neodolala, i když slevy moc neměli. A co že jsem si to všechno koupila?
  • červenou letní sukni
  • černou plisovanou sukni
  • lehkou černo-žlutou halenku
  • kolovou sukni s bílými puntíky a červenými květy
  • červené šaty s bílými puntíky bez ramínek
  • černé šaty taky s puntíky bez ramínek
  • černé krátké šaty s hvězdičkami
Večer jsem ještě proběhla Tescem, kde jsem ukořistila tmavě modré a červené triko s puntíky, obě velmi retro a černou kabelku.

Když to tak po sobě čtu, tak skoro nechápu, odkud se bere ten pocit, že nemám co na sebe :) Všechny ty věci se mi nechtěly fotit, ale nebojte se, že o ně přijdete. Budu je sem házet v rámci hotových modelů a vždycky vás na ně upozorním.

Random fotka z mobilu nesouvisející s článkem výše :)

2 komentáře:

bittersweet řekl(a)...

Píšeš, že ráda nakupuješ v second handech, poradila bys mi nějaké dobré v Praze? Sice odtud nejsem, ale pravidelně do ní jezdím a ráda si něco pěkného koupím :)

Lady Leia řekl(a)...

Nejlepsi byla vzdycky hrabarna na hlavaku. Tu ale zrusili :( Podobna, i kdyz daleko mensi je treba Na Knizeci, v prostorach te vietnamske trznice. Je uplne vzadu a je to tam trochu creepy. Ale daji se tam vyhrabat levne a zajimave kousky, kdyz ma clovek stesti. Jinak kolem Andela jsou i dalsi, i kdyz vyberove s modou z GB, takze i drazsi. Jeden je na Arbesove namesti, druhy je ve Skolske po prave strane par desitek metru od te krizovatky na Andelu.
Potom je dalsi "hnizdo" kolem IP Pavlova. Dva jsou kdyz jdes od ipaku smerem k miraku. V podstate skoro naproti sobe. Jinak jsou ruzne roztrousene po Praze. Velky je v Modrem pavilonu (dost z ruky), u Koh-i-noor, na nabrezi Kapitana Jarose...