3. ledna 2009

Akicon 4/4

Neděle
Nedělní probuzení bylo jako rána palicí. Měla jsem dojem, že jsem naspala mínusové hodnoty, protože jsem byla ještě unavenější než večer. Trochu tomu pomohl čaj a sušenky, ale ne moc.

Jako zombie ale vypadali všichni. Bezcílně jsme bloumali atriem, šli jsme se podívat znova na autorskou burzu, sbalili jsme si věci a s Kotětem jsme si tradičně odloupli nějaké ty conové ukazatele a cedule. Samozřejmě až po svolení organizátorů, jinak by to nebylo ono ><

Na nádraží jsme vyrazili celkem brzo. Opět se od nás odpojila Seri, která vyrazila ještě na nákup vánočních dárků a taky ke Geraltovi pro notebook. Já jsem jela s klukama přes Pardubice, nechtělo se mi jet samotná. Ale asi by to bylo jedno, protože jsem celou cestu stejně prospala ^^

Fotodokumentace k nalezení tradičně zde.

Žádné komentáře: