10. července 2007

Festival fantazie 2007

Konečně jsem se dostala k tomu napsat nějaký ten report o Festivalu fantazie, kterého jsem se letos rozhodla poprvé účastnit. Jako každý rok se i tentokrát konal v Chotěboři a trval deset dní. Já jsem byla tři dny - od neděle do úterý. Milou společnost mi dělali Naiseen a Adam.Byla to moje první akce tohoto druhu. A jsem opravdu nadšená. Krásně jsem si odpočala a získala jsem spoustu nových zážitků. Ale začněme popořádku:

Sunday
Po příjezdu jsme se museli nahlásit u recepce. Tam jsme dostali veškeré informace o ubytování a o programu. Adam způsobil menší rozruch se svojí občankou, ale nakonec se vše vysvětlilo a mohli jsme jít omrknout pokoj, kde jsme měli bydlet s dalšími asi dvaceti lidmi.

Já s Naiseen jsme se převlékli do cosplaye. Naiseen si ušila nádhernou maidkovskou uniformu a já jsem se oblékla jako rádoby japonská školačka ^^ Měli jsme v plánu udělat z Adama Ryuuzakiho z Death note, ale úplně zazdil naše pokyny, takže z toho nic nebylo -_______-

Obě nás nejvíc zajímala anime linie. Takže jsme se nevyhnuly ani přednášce o shounen-ai (vlastně většina přednášek se nějakým způsobem týkalo s-a. Asi nějaký druh úchylky). Taky jsme se mrkly na pár dílů Kyou kara maou - nebylo to špatné. ^^
Když jsme měli všeho toho s-a dost, zašli jsme omrknout DDR. Já už jsem to znala z dřívějška, ale na hardpadu jsem nikdy netancovala. Doma mám softpad. Je to úplně o něčem jiném! Měla jsem dojem, že DDR hraju poprvé v životě. Ale rychle se to zlepšilo. A Naiseen se to taky evidentně líbilo.

Po skromné večeři jsme se zase vrátili do anime místnosti. Zrovna se promítala Negima?! - hodně vtipné, ale na můj vkus moc holek. Naiseen se chtěla dívat i dál, ale já s Adamem jsme byli unavení, takže jsme se všichni odebrali do pokoje. Naiseen však nemohla usnout, tak nás opustila a vydala se do víru nočního života ^^ Já jsem to nevzdávala a snažila jsem se usnout, ale nějak to nešlo, tak jsem ji asi po půl hodině šla hledat. Jen tak v pyžamu. Jak romantické ^^ Samozřejmě jsem ji našla v anime místnosti, kde zrovna končilo promítání. Ale v hlavním sále zrovna probíhala karaoke party, tam jsme nemohly chybět ^^ Naše vystoupení se docela líbilo, aspoň co můžu řict. Seznámily jsme se tam s takovou sympatickou skupinkou holek, se kterými jsme nakonec skončily u deskových her. Sál s deskovkami byl otevřený nonstop. Když jsme dohrály, bylo pět ráno. To už jsme problém s usnutím neměly ^^

A co se dělo další dny? To si budete muset počkat do příště... ^^

Žádné komentáře: