13. července 2007

Moje zkušenosti s hrami

Počítačové hry hraji až takové poslední dva roky. Nejřív jsem si zamilovala adventury. Taková Syberia, Keepsake nebo Still life neměly chybu. Pak jsem objevila kouzlo RPG. Může za to Gothic. Je to pořád jedna z mých nejoblíbenějších her. Každopádně odtud už jen krok k MMORPG. Jako jednu z prvních jsem zkoušela Ragnarok online. Na první pohled vypadala roztomile. Ale brzy mě omrzela. Bylo tam málo questů a tím, že není tolik známá, tak tam nebylo moc lidí.
Ale před nedávnem jsem objevila další MMORPG. Jmenuje se 9dragons. Zatím to je beta verze a dá se hrát zadarmo. 0dehrává se ve staré Číně a má neobvyklý systém získávání zkušeností, jejich rozdělování a taky netradiční způsob boje. Hledala jsem na netu nějaké pořádné recenze, ale žádné jsem nenašla. Každopádně, kdyby měl někdo zájem, můžete se podívat na oficiální stránky hry http://9dragons.acclaim.com/
Ale nejlepší stránkou hry je oblečení. Mají tam tolik druhů! Tolik možností! Za oblečení a doplňky tam utrácím většinu peněz. A nechci slyšet nic jako "Typická ženská"! ><

A tady ji máme - ayene - budoucí bojovnice:




Žádné komentáře: