6. června 2008

Animefest 2008 - sobota

Ledman mě varoval, že ráno do jeho pokoje svítí sluníčko a většinou ho to vzbudí. Ale ubezpečil mě, že na moji postel svítit nebude. No... ráno jsem se vzbudila v pět hodin a jediná postel, na kterou intenzivne svítilo slunce, byla ta moje !! Kluci už taky nespali, tak jsme se začali připravovat na dlouhý pobyt v promítacích sálech. S holkama jsme měli sraz v sedm hodin. Chtěli jsme jít na nádraží pro justyho, Kotě, Trin, Connie a Sušenku a vyhnout se tomu hlavnímu davu, ktery měl přijet vlakem od Prahy. 
Holky bohužel zaspaly, takže museli čekat oni na nás. Ale hlavnímu davu jsme se vyhnuli. Justy hned na nádraží dostal ouska. Moc mu slušely.
Hintzu nám radil, ať se přijdeme registrovat k němu do sálu B.Bakaly. Prý tam bývá mnohem méně lidí. Když jsme dorazili, opravdu tam nikdo nebyl. Dokonce ani organizátoři -__- Čekání jsme si zkracovali povídáním, hloupostma a povídáním. Na chvíli se k nám připojili i Tai s Chimérou, ale brzo odešli do Scaly.
Pak dorazili organizátoři a mohlo se začít. Šlo to docela rychle. Justy byl zklamaný z toho, že dostal visačku s bishíkama a šel si ji vyměnit za poprsí asuky. Vypadal mnohem spokojeněji. Už takhle ráno jsme si všimli, že je všude nějak moc Naruto fanu. A časem se to zhoršovalo ^^
Šli jsme se mrknout, co promítají. Ale byla to blbost, takže jsme po prvním díle odešli pryč. 
Na chodbě jsme okoukli přítomné cosplaye a vyrazili jsme do Scaly. Už z dálky jsme viděli davy lidí. Uvnitř na nás už moc kyslíku taky nezbývalo. 
Na řadě bylo zahájení a soutěž v AMV. Kupodivu jsme se všichni vlezli hned do první řady. Můj vztah k AMV je spíš vlažný, víc mě lákalo DDR, které bylo před sálem. Domluvila jsem se s neko-kunem a vyrazili jsme na něj. Bohužel ještě nebylo v provozu, čekalo se na klávesnici. Alespoň jsem si vyfotila S'Tsung. Měla nádherný cosplay Yuny z FF. Také jsme chvíli pokecaly. 
Pak už někdo přinesl klávesnici, takže se mohlo skákat. V mém cosplayi to nebylo příliš pohodlné. Litovala jsem, že jsem nezvolila nějaký cosplay s méně spodničkami ^^ Stihli jsme si zaskákat tři písničky, potom se vyrazilo do Bakaly na přednášku o Anime pro dívky.
Z toho, jak Agony a Rinoa mluvily o jednotlivých žánrech, jsem měla dojem, že jsem viděla samé netypické zástupce ^^ Prostě s mnoha věcmi jsem s nimi nesouhlasila. Ale jinak to bylo zajímavé. 
Museli jsme odejít dřív, protože nám ve Scale začínala cosplay soutěž. Z naší skupinky se účastnila jen lusi, která měla cosplay Sunako-chan. Také jsem se chtěla účastnit, ale v pravidlech stálo, že se musí jednat o konkrétní postavu. Já jsem byla pouze no-name maidka. I když jedna holka měla cosplay "vlasy kytaristy a tělo zpěváka z jedné japonské skupiny, jejíž jméno si nepamatuju". Trochu mě to mrzelo, ale cosplayů bylo stejně hrozně moc a na nějaký další bezejmenný by stejně nikdo asi neměl náladu ^^ 
Úroveň cosplayů byla většinou vysoká, i když se našly nějaké ty úlety. Bylo jich přes 30, z toho někteří přišli rovnou na pódium bez předchozí registrace. Trpaslík už je nechtěl pustit na pódium, ale obecenstvo ho přemluvilo, aby je nechal. Já bych je už nepustila ^^ 
Ledman odešel driv, protože se chtěl účastnit soutěže Sedm samurajů a my jsme za ním měli přijít. Během cosplay soutěže dorazil i Rusel. Dokonce se nám vrátila i connie, která šla nakupovat. 
Justy nám přivezl vlastoruční sushi, tak jsme zašli do blízkého parku. Akorát se úplně zapomnělo na Ledmana -___- Na soutěž jsme přišli až v posledních pár minutách. Docela mě to mrzelo. Ale to sushi...
Po soutěži jsem se dozvěděla, ze začíná workshop, na který jsem se předem přihlásila. Opustila jsem tedy ostatní a následovala hintzua do místnosti pro orgy. Workshop se zabýval hlavně věcmi ohledně vedení libovolného projektu, představil některé z metodik, role lidí v týmech, různé nástroje pro vedení projektu. Workshop měl trvat hodinu, ale trval mnohem déle. Každopádně vůbec nelituju, že jsem se ho účastnila. Dozvěděla jsem se spoustu nových věcí, taky jsem si pár věcí uvědomila. 
S ostatními jsem se potkala až na přednášce Obyčejné kouzlo příběhů od Lišáka. Sice jsem přišla uprostřed, ale i tak jsem si ji užila.
Potom mělo být vyhlášení výsledků, ale já jsem se zdržela na DDR a potom už sál vypadal děsivě plný. Tak jsem zůstala na DDR.
Po vyhlášení se ke mně na chvíli přidal neko-kun a lusi, ostatni šli naproti slovákům, kteří ještě měli přijet.
Setkali jsme se s nimi na konci přednášky Jak mluvit od Greka. Vypadala zajímavě. Po této přednášce nás pozval Hintzu do místnosti pro orgy. Seděli jsme tam až do doby, kdy se ve vedlejším sale mělo promítat yaoi. Já a lusi jsme se šly podívat, kolik přišlo kluků a hintzu nás tam zákeřně zamknul. Přemýšleli jsme o útěku hlavním vchodem, ale přislo nám to potupné. Tak jsme si sedly a řekly si, že si kdyžtak zakryjeme oči ^^ 
Naštěstí to bylo docela měkké, místy i docela vtipné. Moje první yaoi v životě. A doufám, že i poslední. 
Když jsme se vrátily do orgové místnosti pro věci, nikdo tam nebyl. Ani lusiny věci. Ostatní se prý vydali na Špilberk a lusiny věci vzali s sebou. Moji tašku přehlédli. Serita a Ondra se nakonec vrátili a chtěli jsme jít na DDR. To už ale bylo uklizené. Sedli jsme si na chodbu a povídali jsme si. Přisedla si k nám i InsaneGirl se svými kamarádkami. Bylo to fajn. 
Asi za hodinu dorazili i ostatní a řekli jsme si, že se už přesuneme do sálu, kde právě začínalo noční promítání. Nejdřív bylo pár dílů Minami-ke, které jsem už viděla. Potom se promítal celý Moyashimon. Ten jsem dosud neviděla a výborně jsem se u něj bavila. Usnula jsem tak na hodinu. 

Žádné komentáře: