7. června 2008

Animefest 2008 - neděle

Spánek mě chytil až když se mělo vstávat ^^ Ale když jsem si dala snídani a pár písniček na DDR, tak mě to celkem rychle přeslo.
Ráno nás opustili slováci, kteří spěchali na vlak. Nakonec jsme zbyli jen já, ledman, serita, lusi, neko-kun a rusel. Ještě než jsme odešli na koleje pro věci, podívali jsme se na pár dílů Vampire knight, poslechli si rozloučení a podívali se na šílenou dražbu posledního přívěsku na klíče. Nějaký kluk ho získal za 1000kč O.o
U ledmana na kolejích jsem si rychle sbalila a vysprchovala se, a už se spěchalo na vlak. Ten měl zpoždění snad 15min.
Ve vlaku jsme s lusi chvíli diskutovaly, potom jsme obě usnuly. Já jsem musela v Pardubicích čekat půl hodiny na další spoj.
Když jsem dorazila domů, jen jsem se najedla a usnula.

Žádné komentáře: