5. června 2008

Animefest 2008 - Pátek

Animefest je akce, o které jsem už hodně slyšela - většinou to bylo pozitivní. Řekla jsem si tedy, že letos tam nemůžu chybět.

Podle toho, co říkali organizátoři, tak se registrovalo kolem 900 lidí.
Do Brna jsem se vypravila už v pátek. V sobotu bych musela vstávat uz v pět hodin a to mě děsilo. Navíc v programu AF nezbývá žádné místo na spánek, takže jsem přemluvila ledmana a mohla jsem přespat u něj. Společně se mnou přijeli ještě Lusi a Marcus.

Ráno jsem ještě ve spěchu dodělávala poslední věci do školy, ve spěchu si sbalila a vyžehlila svůj cosplay. Pak jsem musela utíkat na vlak. Cestu do Pardubic jsem si zpříjemňovala poslechem OST z Becka.

V Pardubicích jsem přestoupila na rychlík od Prahy, ve kterém jela i lusi, takže zbytek cesty nam krásně uběhl.

V Brně už na nás čekal zbytek - ledman, Marcus, Serita a Sušenka. I se zavazadly jsme se šli podívat, kde je vlastně kino Scala a sál B.Bakaly. Já jsem to stejně do druhého dne zapomněla ^^. Serita nás pak neomylně zavedla do moc příjemné restaurace v námořnickém stylu. Dlouho jsme se tam nezdrželi, museli jsme ještě vyrobit kočičí ouška pro justyho. Doprovodili jsme Sušenku na autobus a pěšky jsme šli k ledmanovi na koleje.

Tam nám lusi předvedla roztomilý břišní taneček, chvíli jsme si povídali a pak se dali do výroby oušek. Mysleli jsme, že to bude za chvíli hotové. Trvalo to víc jak 2h a ještě jsme museli improvizovat. Moje lepidlo na textil totiž nějak nelepilo. Ale pomohla sešívačka a jehla a nit ^^ Akorát to bylo pracnější. Každopádně výsledek se víc než povedl.

Lusi spala u serity a holky odešly někdy po půlnoci. Brzo po jejich odchodu jsme šli spát taky.

Žádné komentáře: