10. listopadu 2010

Krátké pozdravy ze záhrobí

Skoro to vypadá, že jsem se minulým podprsenkovým článkem definitivně vyčerpala. Leč není to tak úplně pravda. Jen se teď zabývám jinými způsoby flákání, než je psaní na blog :) Taky jsem v posledních pár měsících nějak moc společensky činná a po večerech se doma téměř nevyskytuju O.o Ještě nedávno jsem si to hodně užívala, teď zjišťuju, že už mi začíná docházet dech. Prostě sobota jako jediný den strávený doma je málo. Tak teď uvažuju, kterou skupinku omezím a nemůžu se nějak vzdát ani jedné :) Takže to vypadá, že je budu v omezování střídat a získám tak jeden volný večer navíc. Jelikož se opět blíží období, kdy bych měla začít intenzivně makat na nové ren'ai, tak se bude víc než hodit. Pokud tedy mají brňáci v plánu vypsat i letošní ročník. Snad je minulá malá účast neodradila - spousta lidí státnicovalo či maturovalo, tak nikdo moc neměl čas.

Pomalu se nám taky blíží doba vánoční. Tentokrát jsem si řekla, že už opravdu dodržím svoje předsevzetí a začnu se Vánocemi zabývat dřív než dva dny před Štědrým dnem. A zatím se mi to daří dodržovat! Už mám vymyšlené dárky pro otce, sestru a pár loli kamarádek. Zvláště na ten jeden jsem obzvlášť hrdá :) Na dárky pro dfoxe taky pár nápadů mám, ale ty vyžadují zvednout zadek od počítače a jít navštívit kamenný krám. Takže je možná ještě přehodnotím :) Vánoční dárky bych totiž chtěla převážně nakoupit přes net. Ten předvánoční chaos v českých ulicích totiž strašně nesnáším.

Abyste si ale nemysleli, že jediné moje čínnosti (jak tvrdí zlí jazykové) jsou práce, vysedávání po čajovnách, hospodách a vinárnách a hraní Drakensangu, přiznám se i k nějaké té kreativní činnosti :) Za prvé jsem na přání vytvořila Ketmaře nový vzhled blogu. Ještě není hotový, bude se dolaďovat. Zvláště velikost záhlaví, ta mě značně irituje :) A jaké to teď je, navštěvovat jeji blog? Jako když přijdete domů a zjistíte, že tam bydlí někdo jiný O.o Při práci jsem chvíli vážně uvažovala nad tím, že bych si od začátku tohoto blogu taky nějak výrazně změnila vzhled, ale pak jsem usoudila, že to vlastně není potřeba. Když chci nějakou změnu, tak se realizuju na záhlaví a jinak se mi blog stále líbí. Je příjemný pro oči a dobře čitelný, takže proč měnit.

A druhá věc - Moonlight byla tak moc hodná a půjčila mi svůj tablet Wacom bamboo fun. Bohužel jsem se nedokopala kreslit na něm tolik, jak bych chtěla, ale něco vzniklo. Tablet je naprosto úžasný a dokonalý a časem si ho rozhodně pořídím. Obrovský rozdíl oproti tomu Geniusu, co mám.

No... a to je všechno. Jo vy jste čekali víc? No tak to máte ovšem smůlu! :)

Žádné komentáře: