23. května 2010

Co přinesl 20. týden

Střípky

  • na loli fóru i zpovědnici se stále řeší "aféra" ohledně tlustých a hubených lolitek a problémech v komunikaci a s porozuměním psanému textu (občas tím trpíme všichni :) ).

  • v sobotu se konal lordíkovský sraz a podle fotek se musel vydařit.

  • s teplým počasím jsem opět vyrazila lovit pražské kešky - během včerejší příjemné procházky jsem pokořila dvě. Ta třetí nám zůstala skrytá. Ale my se pro ni vrátíme :)

  • konečně jsem dohrála Still life 2, o kterém možná napíšu recenzi a nainstalovala jsem si Arcanum, legendární to steampunkové RPG.



[en] Kniha - Ignore everybody
Autor v článku ne zrovna krátce představuje svoji novou knihu o tom, jak být kreativnější a nápaditější v jakémkoli směru potřebujete. Článek je plný vtipných postřehů a obrázků. Jako je třeba tento:


[en] Proč je špatně dělat víc věcí najednou
Myslíte si, že když děláte více věcí naráz, uděláte toho víc a rychleji, než kdybyste dělali každou věc zvlášť? Tento článek vás možná přesvědčí o tom, že to nemusí být pravda.

Obrazem
Opět pár reblogovacích z tumblr:




A jako poslední něco z vlastní zahrádky :) Obrázek jsem si vypůjčila zde

Žádné komentáře: