15. května 2010

Animefest 2010 - sobota

Na hlavní den conu jsem se moc těšila. V deset mi začínala první služba. Kryla se s cosplay soutěží, takže chodba byla téměř prázdná. Služba tak probíhala v poklidu, našel se čas na vykecávání se Seri a pár písniček na DDR. Potkala jsem XGho, tak jsem ho taky dostrkala na pad. Ani se moc nebránil. Oblečení ten den jsem měla spíše civilní, čekala jsem, až budu mít čas vyzvednout si sukni od Pet.

Po skončení služby jsme se v mírně obměněné skupince vydali na oběd. Chyběl nám devyx, za to přibyl HejTy a Ledman. Chtěli jsme jít ke Kormidlu, ale tam bylo úplně plno. Zapadli jsme tedy do nějakého podniku za rohem. Ten vypadal docela nóbl a zel prázdnotou. Nebylo tedy nijak těžké stát se nejhlučnějším stolem v restauraci. Probírala se samá zajímavá témata. Od programu Animefestu, přes Lusinu chystanou přednášku, až po můj (prozatím) čistě hypotetický steampunkový kostým.

Oběd se trochu protáhl a já jsem musela na další službu. Seri s Alenkou měly namířeno do hotelu Continental, kde měla svůj stánek rozložený i Pet. Pověřila jsem tedy Seri důležitým úkolem - převzít moji sukni. Tušila jsem totiž, že se tam nemusím dostat. A tušila jsem správně.

Odpolední služba byla trochu hektičtější. Od tří totiž platil vstup za levnější sazbu, tak přišel menší dav lidí. Místo hlidkování jsem tedy dělala support u vstupu. Musela jsem zvolit naprosto opačný přístup - místo buzerace náhodných návštěvníků být milá a vstřícná. Nápor naštěstí za chvíli polevil a odněkud se objevily tousty. Já jsem byla ještě najezená z oběda, ale vzpomněla jsem si na devyxe, který s námi nebyl a měl službu v promítací místnosti. A jelikož jsem zrovna měla dobrou náladu, čapla jsem jeden toust a flašku vody a donesla mu to nahoru. Díky tomu jsem viděla kousek přednášky o japonské pouliční módě. Nepamatuji se, kdo to přednášel, ale slečna byla vtipná a měla to pečlivě připravené.

No a ve čtyři moje služba skončila. Po menších komplikacích jsem v zákulisí lokalizovala svoji sukni od Pet, natáhla jsem si ji na sebe i se spodničkou a Seri v patách jsem letěla na Lusinu přednášku o reverzním harému. Sice jsem ji nestihla od začátku, takže jsem přišla o grafický vtip, ale i tak ji musím hodnotit kladně. Lusi to měla důkladně připravené, mluvila hlasitě a srozumitelně a uměla si udržet pozornost publika. Nehledě na to, že téma bylo taky vybrané skvěle. Vzhledem k tomu, že v konkurenčním sále probíhala debata s autorem Včelky Máji, měla až překvapující účast. Řekla bych, že sál měla plný.

Seri odběhla chvíli před koncem ven. Čekal nás tam totiž náš milovaný Justy! Neviděla jsem ho tak sto let. Ve vojenském mu to moc slušelo a potěšilo mě, že na něm vojenské prostředí nezanechalo žádné vážnější negativní následky. Tedy žádné další :)

Dostali jsme nápad Justymu ukázat Ledmana v butlerovském. Letos se totiž upsal službě v Maid café. Nikdo z nás ho v "převleku" neviděl, tak jsme byli zvědaví všichni. Bohužel byl vstup do kavárny omezen jak počtem, tak časem. Přede dveřmi čekal dav lidí a my jsme si spočítali, že bychom museli čekat minimálně 40min a to se nikomu z nás nechtělo. Ale Ledmana jsme chtěli vidět, tak jsme stalkovali, zda nevyjde ven. Nakonec nám pomohl hintzu, který využil svých orgovských privilegií a nechal nám ho na chvíli zavolat ven. To bychom nebyli my, abychom ho něčím "neztrapnili", takže jsme spustili pořádný fanouškovský potlesk a jásot. Ledmanovi to podle očekávání moc slušelo. Všichni jsme se s ním pozdravili, prohodili jsme pár slov a propustili jsme ho zpět do služby. Pak jsme se jsme se do Bakaly, sedli si do tamní kavárny a několik dalších hodin jsme si povídali.

Později jsme se přesunuli k šatně, kde jsme Justymu zcizily čepici a unesly mu ji do místnosti z hudebními hrami. Tam jsme s Alenkou strávily nějakou dobu. Pop'n'Music je naprosto návyková záležitost. Každopádně na DrumManii nemá. Moji obsesi elektrickou kytarou dočasně nahradila posedlost bicími, tak asi nikoho neudiví, že jsem DrumManii na dlouhou dobu obsadila já a střídala jsem se pouze ze slušnosti :) Udivilo mě, jak dobře mi to jde. Ten "trénink" během vánočních svátků asi zanechal nějaké následky.

Samozřejmě došla řada i na ITG. Měla jsem na nohou RHSky a nechtělo se mi zouvat. Tak jsem to zkusila v nich a ono to šlo kupodivu docela dobře. Já jsem přežila, moje RHSky nikoli. Naštěstí se pouze odlepilo poutko na patě. Bude stačit ho přilepit.

V sobotu program díky zpoždění končil už v jedenáct večer. Nedává vám ta věta smysl? Pak vězte, že promítání posledního filmu bylo zrušeno, protože by nestihl skončit před půlnocí. Vyklidilo se celé kino a zbylé věci se odvezly buď do tělocvičny nebo do Scaly. Seri šla vyprovodit Justyho na vlak a my s Alenkou a Bezďou jsme si sedli do kavárny.

Když se Seri vrátila, šli jsme konečně na to její vytoužené pivo. Právoplatná Hospoda tour jako loni se nekonala, na to jsem byla dost utahaná. A když už jsme u toho, málem se nekonalo nic. Bezďa si totiž všiml, že si doma nechal peněženku i doklady, kouzelník jeden. A Seri s Alenkou měly dohromady jen tři stovky. No tak jsem musela vybrat peníze já >< Bezďo, příště platíš ty za mě!

Do postele jsem se dostala někdy kolem třetí hodiny ranní. Bezďa jel domů a holky šly na noční promítání.

Žádné komentáře: