14. listopadu 2007

Další festival fantazie ? Část první.


Pár lidí mi řeklo, že jsem tento blog založila jen kvůli tomu, abych do něj mohla psát o Festivalu fantazie - té slavné akci letošního léta ^^
Nechci je tedy zklamat a proto přináším další report. No dobře... není to přesně *ten* FF. Tahle akce se nazývá Festival fantazie speciál a je takovým menším shrnutím letních událostí. Program je vybírán z toho nejlepšího, co se událo v létě.
A tahle akce byla speciální ještě něčím. Měla jsem se setkat s přáteli z (nechvalně) proslulé Anime inkvizice ^^ A taky že jsem se s nimi setkala!
Ale nepředbíhejme:

Čtvrtek

Festival měl oficiálně začít v pět večer. Takže ráno jsem vstala brzy, abych si stihla vše sbalit. Chtěla jsem si s sebou vzít nafukovací postel, ale podcenila jsem její velikost a váhu. Takže spacák musel stačít.
Po dlouhé rozmýšlení jsem si jako dopravní prostředek vybrala autobus. Nebyl to úplně dobrý nápad. Nikdy bych neřekla, že na 40km může být tolik dopravních zácp a nehod. Přijeli jsme s dvouhodinovým zpožděním. Ale po cestě přistoupila Naiseen se sourozenci, takže jsem měla společnost.
Tentokrát se nespalo ve třídách, ale všichni spali v jedné tělocvičně. Takže jsme si šli hned po registraci vybrat nějaká strategicky výhodná místa. Našly jsme krásný koutek ^^. A taky jsme se tam potkaly s Montym, naším kamarádem z léta. Moc milé překvapení.

Zrovna se chystal na pivko, což jsme prohlásily jako dobrý nápad a šly jsme s ním. Chvilku jsme poseděli a pokecali v hospodě, než nám začal nějaký ten program. Já a Monty jsme se chystali do kina na Transformery. Měl tam dorazit taky fissie. Taky že dorazil... asi v půlce filmu. Po skončení jsem narazila na Naiseen a zbytek večera jsme strávily v anime místnosti ^^.

Pátek
A nastal den, kdy jsem se konečně měla setkat s těmi, které jsem dosud znala jen z IRC. Se spoluúchyly z AI ^^. No a ted den taky začal můj DDR maraton. Ale to jsem fakt neplánovala.
Na dvojici kluků od DDR jsem narazila už ráno při cestě do obchodu. Měly jsme v plánu jít si koupit snídani, ale kromě toho jsme pořídily i nějaká trička, ponožky, punčochy... no prostě ženské.
Každopádně DDR bylo začátek mého konce ^^ Na stanoviště jsem vyrazila hned po návratu z obchodu a strávila jsem tam celé dopoledne. Naiseen a její sestra odpadly po pár hodinách. Ale já jsem byla k nezastavení ^^ Byla jsem zachráněna až příchodem prvních "inkvizitorů". Musela jsem se s nimi na dancepadu střídat, takže jsem si chvilku odpočinula. Úžasně jsem se bavila.
I přes jejich virtuální pověst jsou lidé z AI moc milí a přátelští, společenští a zábavní. Hlavně ta část nosící nekomimi ^^ (ale možná je tento dojem lehce ovlivněn mojí posedlostí nekomimi).
Ten den jsem moc přednášek neviděla. Byla jsem hlavně na DDR. A taky jsem šla s pár lidma na autobusovou zastávku čekat, než dojede Marcus a Trinitka. Oba dva měli obrovské zpoždění! Čekat na ně v té zimě byl opravdu zážitek. Přijeli akorát tak, že jsem stihla přednášku v rámci Star gate linie ^^. O pár hodin později jsem se s lidmi z AI zase setkala u DDR.

Od devíti měli zamluvenou hospodu. Mně se moc jít nechtělo, ale nakonec jsem se nechala ukecat. A udělala jsem dobře. Připravila bych se o spoustu zábavy. V příjemně zařízené hospůdce si většina z nás objednala něco, co se jmenovalo čínské nudle. No ani zdaleka to nic čínského nepřipomínalo a ani to tak nechutnalo. Ale jinak to špatné nebylo. Obyčejné nudle s kuřecím.

Zůstali jsme tam do půlnoci, potom jsme se museli odebrat na přednášku o hentai ^^ Byla velmi vtipná, poučná a byla oživena dokonce i praktickými ukázkami. Ale někteří z mých nových přátel prohlásili, že se nedozvěděli nic nového... to mě trochu vyděsilo.

Ehm... opravdu musím říkat, co následovalo potom? Jedno slovo - DDR. Hráli jsme docela dlouho. Vydržely jsme do tří do rána. Myslím já a serita ^^. Ona potom odešla spát a já jsem se šla mrknout na karaoke party v hlavním sále. No... bylo tam spousta zajímavých lidí ve velmi zajímavém stavu - taky fissie ^^. Zdržela jsem se tam asi hodinu, pak jsem šla taky na kutě.

Žádné komentáře: