21. ledna 2013

(Ne)předsevzetí

Vzhledem k tomu, že předsevzetí neplním, tak si je ani nedávám. Tohle bude spíš seznam činností, které bych chtěla v roce 2013 stihnout. Ale když je nestihnu, nic tak strašného se nestane.
  • Naučit se lakovat si nehty - protože je to skill pro velké holky a já už jsem v tom věku, kdy bych to mohla umět :)
  • Pořídit si vlastní šicí stroj - protože ten by měl být v každé rodině a já si ho věčně nemůžu půjčovat  od mužovy maminky. Už mám vybrané dva kandidáty zhruba stejných parametrů i ceny. Rozhodovat tedy bude estetická stránka (prostě který je víc kjuut, ten beru :) ).
  • Přestěhovat se - moje oblečení a boty potřebují vlastní místnost, jinak mě sežerou :) No a taky výhled té skvělé kuchyně s myčkou je více než lákavý. Placení hypotéky už tak lákavé bohužel není, ale obávám se, že bez ní to nepůjde.
  • Přivést kočkám další kočku - prostě 2 kočky jsou málo. Tentokrát je na řadě další s PP. Ráda bych nějaké orientální plemeno, ale ty jsou dost temperamentní, tak si to možná ještě rozmyslím. Ale tohle je dost závislé na tom stěhování.
  • Založit si spořící účet - ano, přiznám se, nespořím. Ale mám v plánu začít. Letos se k tomu snad už konečně dokopu!
  • Víc se začít hýbat - mám sedavé zaměstnání a pohyb mi chybí. Zvláště teď v zimě. Přes cestu mám bazén a ještě jsem tam nebyla. A taky musím konečně zkusit tu zumbu :)
  • Založit si na parapetu zahrádku - taky je to jedna z věcí, kterou mám v plánu už dlouho. Vždycky jsem měla strach, že mi to kočky sežerou. Ale myslím, že je na čase to zkusit. Vlastoručně vypěstovaná bazalka, máta či pažitka určitě chutnají daleko líp, než ty kupované (i kdyby jen díky tomu pocitu!). Navíc krásně ozdobí okno. Chtěla bych pěstovat i levanduli, moc se mi líbí na pohled, ale má příliš silnou a vtíravou vůni, ze které mě po chvíli vždy bolí hlava. Ale v malém množství v pytlíčku pod polštář skvěle člověku pomáhá usnout. Hrozně závidím lidem, co mají alespoň balkón - úplně vím, jak bych si ho zařídla :))

Žádné komentáře: