31. května 2012

Co nového v Praze

Nedávno jsem zveřejnila report z Animefestu a už zase nový článek. Používám svoji obvyklou metodu "namlsat čtenáře a pak zase půl roku mlčet" :)

Už tu dlouho nebylo shrnutí toho, jak se mám, co dělám a co je nového. Takže jdeme na to.
  • bude to už měsíc, co se poflakuju doma a sháním si nové místo. Přijde mi to jako rok.
  • měla jsem velkolepé plány, co s volným časem, bohužel kvůli zdravotním problémům, co se mi objevily, se můžu omezit jen na ty fyzicky absolutně nenáročné činnosti jako je třeba programování nebo zírání na seriály (tahle činnost teda v plánu vůbec nebyla).
  • zjišťuju, že co jsem většinu času doma, tak mi nestačí si s lidma jen psát přes různé IM, chybí mi s někým normálně mluvit. Jenže to vypadá, že nikdo z mých přátel nemá zrovna čas.
  • hraju na uke. Moc mě to baví, ale nepřijde mi, že bych se zlepšovala. 
  • hraju Diablo 3. Ale nechytlo mě to natolik, abych u toho proseděla celé dny. Pár hodin večer s drahým bohatě stačí. Hraju za witch doctora (spíš teda doktorku) a momentálně jsem na lvl 35. Založila jsem si i demon huntera (i když vypadá jako metrosexual), ale s ním jsem toho zatím moc nenahrála.
  • během toho měsíce jsem viděla skoro všechny filmy o superhrdinech, několik anime, celé The big bang theory, seriálového Sherlocka (na něj se hodlám v brzké době podívat znova - je sladkej a chci ho domů :) ) a spoustu videí na YouTube.
  • nekoupila jsem si žádné nové boty (boty do vody a dvoje obyčejné sandále se nepočítají, to byla praktická koupě).
  • mám v hlavě další článek na blog, jen nevím, jestli se mi povede ho opravdu napsat a zveřejnit :)
  • pořídila jsem si Instagram. Nechápala jsem, co je na něm tak skvělého, že o něm všichni tak básní a androidisti jsou celí vlhký z toho, že konečně taky můžou, což (jak se zdá) pobouřilo jablíčkáře. Ne že bych to úplně pochopila, stal se ovšem mou oblíbenou mobilní aplikací. Tenhle způsob stalkování a dokumentování něčího života mi přijde mnohem zajímavější, než jak se to děje např. na FB. Musíte si ovšem vybrat ty správné lidi :)
Nemůžu říct, že bych se nudila. Pořád mám co dělat. Jen mi chybí ten pohyb. Těšila jsem se, jak si pořídím brusle a dopoledne chodit jezdit na Ladronku, mám to kousek od domu. Teď se těším, až se uzdravím a budu aspoň trochu použitelnější, než jsem teď :)

První letošní koupání

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Tak se uzdrav a já udělám státnice a pak spolu budeme chodit bruslit na LAdronku :)

Ketmara