6. února 2010

Top 10-1 stripů o programování

Dnes se ke mně dostal odkaz se spoustou stripů ze světa programování a počítačů vůbec. Většinu z nich jsem znala a řekla jsem si, že z nich vyberu mých 10-1 nejoblíbenějších.


9. místo
Tohle mi silně připomnělo styl psaní kódu jednoho mého kamaráda ^^


8. místo
Sice nejsem moc odvážná, ale v téhle situaci se ocitám až příliš často -____-


7. místo
I programátoři občas mají své dny...


6. místo
Víte... není dobré přede mnou začít mluvit o Perlu. Zkuste to a dáte mi za pravdu ^^


5. místo
Tohle by se mělo tesat do kamene -____-


4. místo
Věčná pravda.


3. místo
Věděla jsem, že ty Automaty a gramatiky mi jednou budou k něčemu užitečné! ^^;


2. místo
Jj, jak je mi tohle povědomé. ><

1. místo
Roztomilá série stripů o zálohování. Tento zvyk jsem si zatím neosvojila.


2 komentáře:

Glutexo řekl(a)...

Jen k tomu poslednímu: Zvyk mačkat za každou větou ukládací klávesovou zkratku je fajn, když tvor píše kód nebo třeba nějaký kus textu či když kreslí obrázek, nicméně velice otravným se stává při psaní do formulářového políčka na webové stránce (jako je třeba toto), vzhledem k tomu, že táž zkratka vyvolá uložení právé té které HTML stránky. ^^;;

Lady Leia řekl(a)...

Ukladani html stranek se mi deje az se zeleznou pravidelnosti :) V podstate temer pokazde, kdyz pisu nejaky delsi text do formulare. Holt je to ta druha strana mince :D